Prajitura cu coduri de bare

Pentru ca am vrut sa fac o surpriza invitatilor mei am luat o cutie de prajituri din Hypermarket. Mi-a fost la indemana aceasta initiativa deoarece taman cand vrei sa dai lumea pe spate cu o prajitura realizata din truda muncii tale si chiar ‘ideile geniale’, atunci te trezesti cu o pleasca de 'mai mare daraua decat ocaua', de nici tie nu iti vine sa o mananci daramite invitatii. Nu stiu ce impresii faceti voi in momentul in care aveti invitati, insa eu una m-am lecuit de gospodareala pe ultima suta de metri si am ales sa merg in magazin sa aleg cea mai frumoasa cutie de prajituri. Asa, ca imi iau frumos cosul de la intrare si incep sa trec pe la toate raioanele cu produse care ma intereseaza sau chiar unele nou aparute pe piata. Ambalajele sunt atragatoare si toate contin coduri de bare. Analizez produsele, le iau pe toate partile si ma uit si la termenele de valabilitate. E musai ca unele dintre ele sa aiba inscriptionate si codurile de bare, deoarece la casele de marcat cititoarele de bare le scaneaza si faptul ca mi s-a mai intamplat ca aceste inscriptionari sa fie sterse sau mototolite am fost nevoita ori sa le refuz la casa, deoarece nu mai aveam timp sa merg la raionul respectiv, ori sa reintru in magazin. Cand unele produse nu sunt indeajuns de clare in privinta preturilor caut si dau fuga dupa o borna de preturi.
Si asa imi aranjez cosul de cumparaturi trecand si cutia cu prajituri prin scaner, multumita de siguranta produsului. Deci invitatii mei vor fi mult mai in siguranta, decat prajitura pe care as fi realizat-o eu :)
O data in timp ce stateam la coada la casa imi placea sa ma uit la dexteritatea angajatilor in fata tehnicii avansate. Magazinul Idmag inseamna ca a avut vanzari ma gandesc.
Trierea produselor se face cu rapiditate in mod concret ca pe banda rulanta. Ajung acasa, ma descotorosesc de pungile grele si imi fac un calcul al cumparaturilor.

Imi dau seama, pana la urma ca prajiturelele au fost o afacere buna. Ingredientele din casa ar fi costat mult mai mult si nici nu as fi avut timpul necesar de preparare. Acum, sa nu credeti ca nu am facut in viata mea o prajitura sau sa nu gatesc, dar sunt momente in care iesi din incurcatura pe ultima suta de metri. 
De moment, prajitura scanata m-a scos din incurcatura.

Cititor de coduri Idmag

http://www.paginieuropene.ro/article/terminale-mobile-idmagro-va-invata-cum-sa-faceti-mai-mult-profit-cu-magazinul-dvs-5310ad8817e5e.html

6 comentarii:

ella fairytale spunea...

Cand nu ai timp merge sa cumperi si o prajitura. Eu le mai fac baietilor mei si prajituri de casa...cam in fiecare saptamana insa nu ma pricep asa tare...O zi buna!

Anca Vrinceanu spunea...

Fairy - da, mai ies din incurcatura in felul asta. Acum este piata plina de delicatese, merita incercate. In ultimul timp n-am mai facut nici macar clasicul chec :))

Vienela spunea...

Sincera sa fiu, cand nu am musafiri ma joc destul de des prin bucatarie de-a gospodina, facand felurite prajituri. Dar nu imi ies mereu la fel de aspectuoase, asa ca prefer sa cumpar cand am musafiri. Plus ca asa nu risc sa ma gaseasca obosita sau suparata. :)))

Anca Vrinceanu spunea...

Da, Vienela, ai vazut ce rau e? Cand nu iti ies prajiturile pe care le pregatesti in mod special pentru musafiri? Eu, una, am un sentiment groaznic..

Diana spunea...

Cu cat de bine gateste mama si face prajituri cu atat sunt mai antitalent eu... Am incercat sa fac dar... checul facut de mine il poti manca cu lingurita sau... cu dinti din fier... Asa ca pentru mine produsele din magazin sunt o necesitate. :) Ah! Stiu sa fac - si-mi ies! - clatite perfecte! Si bezele! :)

CARMEN spunea...

nu obisnuiesc sa cumpar prajituri din supermarket, dar deseori intru la patiserie-cofetarie, la cele care au laborator propriu si cumpar bucati prajituri diferite, mai ales când am musafiri mofturosi :) Unii doresc pandispan cu brânza, altii prajitura cu fructe, altii cu frisca si creme - imi cam cunosc musafirii.
Prajiturile pe care le fac eu acasa imi ies perfect si nu am avut niciodata surprize neplacute, insa, de cand fetele tin la silueta si eu si sotul luptam cu caloriile si sedentarismul, am renuntat la bucatarit dulciuri :) Daca ai in casa, tenteaza! Asa ca prajitura la noi se gaseste doar de sarbatori sau cand avem musafiri anuntati.
Te pup. O saptamâna placuta!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info