Va invit la o cornata

Pentru ca a fost vremea fructelor de coarne am cumparat din piata si am cautat pe internet unde am gasit o multime de retete dintre care mi-au atras atentia celor de 'cornata'. Un plus al acetei retete fata de visinata este acela ca se adauga si rom. Este o bautura pentru femei ceea ce inseamna ca nu este prea alcoolizata, desi retetele pe care le-am gasit aveau o concentratie mare de alcool.
Deci, sa purcedem sa punem una din retetele gasite.
  • 2kg coarne
  • 2 kg zahar
  • 200 ml rom
  • 200 ml votca
  • 2 l alcool alb

Se curata coarnele de codite si se aleg, dupa care se dau sub un jet de apa rece. Se pun in damigeana (respectiv intr-un recipient de sticla) peste care se adauga zaharul si dupa cum bine v-ati dat seama se lasa la macerat cateva zile pana cand zaharul este topit iar fructele lasa zeama.
Cand e cazul se adauga votca, romul si alcoolul.  Se inchide bine damigeana si se pastreaza la loc racoros pentru cateva saptamani (5-6). Aceasta reteta imi pare destul de tare. Uneori se pune dupa preferinta o anumita cantitate de alcool.
De cativa ani am tot auzit ca lumea foloseste in loc de alcool votca.
Va astept cu  sugestii pentru eventuale trucuri sau alta reteta. AMR cateva zile :)


4 comentarii:

coco spunea...

sigur ca vin! :)

Adina FromMegwithLove spunea...

n-am baut niciodata :)

Anca Vrinceanu spunea...

Adina, nici eu...:)) incerc sa vad ce o iesi :))

ella fairytale spunea...

Si tatal meu face tot felul de licori..e tare priceput, dar mie nu imi plac. E bine, ca bei ceva natural. O saptamana cat mai frumoasa sa ai!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info