Cand iti suni prietenii

Cunosc persoane care stiu sa ma maguleasca intr-atat incat deseori pic in capcana momentului de a fi incantata de aprecieri. Unii pot fi prieteni, insa altii nu. Pana cand am inceput sa analizez comportamentul si in final efectul pe care il are in prietenie. Sunt persoane care de-a dreptul
sunt lipicioase si foarte incantate atunci cand te aud la telefon la celalalt capat al firului. "Vaai, ce coincidenta! Chiar ma gandeam la tine in dimineata asta. Ce telepatiee!"
"Chiar in momentul asta ma gandeam ce mai faci. Daca nu sunai tu te sunam eu!"

M-a prins flama si inflacararea flatarii o data, de doua ori. Dupa care am stat si m-am gandit si eu logic, daca mai devreme te-ai gandit la mine de ce telepatia nu s-a intamplat sa ma suni tu mai devreme cu un minut pentru a imi da si eu seama de aceasta coincidenta sau ma rog, dupa caz, prietenie.

2 comentarii:

ella fairytale spunea...

Nu prea mai exista prietenii adevarate, eu m-am cam ars cu astfel de prietenii!

Anonim spunea...

hahaha! cat de bine e descrisa situatia! mi s-a intamplat si mie de atatea ori! eu insa am renuntat sa mai inghit ipocrizia, asa ca le spun direct: daca te gandeai la mine, sunai. sau : Urmatorul telefon e de la tine, o sa astept pana te gandesti la mine. :) mie imi mai place si aia in care te suna sa vada ce mai faci pentru ca de fapt are nevoie de ceva si incepe cu "vai, trebuie sa ne vedem, nu ne-am mai vazut de o gramada de vreme", apoi iti spune de ce are nevoie si apoi incheie cu "pai suna-ma tu sa ne vedem!" :) hihihi. super tare!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info