Ce ziceti de gazduire web?

De multa vreme imi doresc sa caut un domeniu pentru gazduire web. Imi doresc sa imi fac un domeniu propriu insa acest lucru imi ia foarte mult timp. Asa ca, ce poti face mai mult decat sa te adresezi profesionistilor?
Foarte multi dintre internauti folosesc domenii proprii sau apeleaza la gazduirea lor. In cele mai multe din cazuri trebuie luate in calcul si preturile, conditiile ce se impun si sa ai si un suport tehnic viabil.
In rest toate celelalte vin de la sine. Oare, voua ce vi se pare mai interesant cand vedeti o pagina web? Consider ca trebuie sa fie foarte facil pentru toti utilizatorii, continutul si nu in ultimul rand designul.
Mi-ar placea sa ma documentez mult mai mult in aceasta privinta, restul revine celor la care apelezi. Nu imi doresc sa ma remarc prin unicitate, ci pur si simplu sa fiu mai aproape de cei care acceseaza paginile mele.

Nu stiu nici cat de apreciate sunt, cu toate ca multi altii ar spune ca daca ai avea un feedback l-ai putea regasi in comentarii. Un lucru imbucurator este ca am putut observa ca o parte din auditoriu se reintoarce. Motivele nu le cunosc intru totul. In ultimul timp au fost multe comentarii printre internauti pe marginea traficului sau a continutului. Depinde totusi si pentru ce esti motivat sau ceea ce vrei sa arati. Dar poti sa intrebi si la cei pentru care apelezi pentru web hosting. Pe langa faptul ca publicul a devenit pretentios ... pana si tu cel in cauza uneori nu mai esti manat de acelasi aplomb si cu timpul iti poti schimba opiniile vis-a-vis de anumite subiecte.Esti tentat sa vezi si reversul medaliei. Cat de sinceri putem fi pe net? Asta e o alta intrebare pe care am inceput sa mi-o pun si cu siguranta ca si altii de asemenea. Pentru multe alte sugestii profesionistii vin cu solutii pertinente.
Web hosting - Namebox.ro 

Un comentariu:

ella fairytale spunea...

Si eu ma gandesc sa trec pe .com sau ro...sau gazduire web, dar inca nu m-am documentat suficient.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info