Ceasul timpului un must have

Esti indeajuns de punctual? Cand ai o intalnire cum iti planifici timpul? Clipele se scurg cat un ticait al secundarului de la ceas. Simtim nevoia sa fim actuali, punctuali, dupa caz.
Desi multi au darul de a intarzia nu ne putem ghida decat dupa un ceas bine actualizat din multe puncte de vedere. Daca pana acum ceasurile electronice erau la moda, iata ca a revenit moda ceasurilor cu quartz. Ma tot gandeam ce o insemna quartz atunci cand vedeam pe cadranul ceasului inscriptionat cu aceasta denumire. Nu am facut decat sa ma interesez si sa aflu ca de fapt este o diferenta intre cele mecanice cu un sistem bine pus la punct cu tot felul de rotite si pe care trebuie sa il ‘alimentezi’ manual, pe cand cele cu quartz poarta o baterie care trebuie inlocuita.
Intr-un timp nu se mai purtau ceasuri de mana, nici la femei si nici la barbati. Sunt un accesoriu care dupa parerea mea e foarte necesar. Il ai mai mult decat la indemana. Te ghidezi mult mai usor. Ceasurile au devenit adevarate bijuterii atat pentru dame cat si pentru barbati, fie ca au avut bratara metalica sau de plastic. Exista modele sportive cat si din cele mai pretentioase.
De cand nu am mai purtat ceas imi scotoceam debusolata telefonul mobil din geanta sau imi aruncam o privire lunga la metrou pentru a ma uita pe ecrane sa aflu cat e ceasul, cate minute imi va lua sa ajung la destinatie si cat timp ramane, cand de fapt daca as fi purtat un ceas mi-ar fi fost mult mai lesne sa ‘port’ la mine ‘timpul’ propriu. Este atat de important timpul.
Am avut foarte multe ceasuri de-a lungul anilor si la moda as putea spune. Chiar ma mandresc cu acest lucru. De aceea, e o provocare pentru mine sa imi aleg un ceas in acest sezon. O privire la o ceasornicarie, magazin ceasuri ma face sa ma gandesc la culoare, la bratara, la ceea ce am ca vestimentatie, cum s-ar incadra si pe mana. Cele care au mecanismul quartz, categoric mi se potrivesc cel mai bine, pentru ca te scapa de manevre suplimentare.
Vi s-a intamplat vreodata sa nu puteti citi ceasul la acelea la care nu erau inscriptionate cifrele? Ehe, chiar am patit-o si de atunci am o dilema cum trebuie sa fie si cadranul si cat este el de lizibil.
A purta un ceas este un must have, timpul e pretios.

2 comentarii:

Spunsieu spunea...

Ei, da! Alegerea ceasului este o provocare pentru o femeie. Femeile privesc altfel un ceas, mai mult ca pe o bijuterie.

ella fairytale spunea...

Eu as vrea un ceas cu care sa dau timpul inapoi sau inainte dupa plac :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info