In asteptarea autobuzului

Uneori starea de stres ne face sa ne precipitam mai mult decat este cazul sau chiar lucrurilor sa le dam o alta frecventa in concordanta cu starea noastra.
Astazi, in statia de autobuz intr-o mare de oameni adunata in asteptarea autobuzului eram bulversata de precipitatia din jur. Un neastampar ii cuprinsese pe toti. Ma intrebam unde s-or grabi deoarece era ora pranzului si nu era o ora de varf cum sunt cele de dimineata sau cele de dupa amiaza cand lumea iese de la serviciu. 
Eh, cu toate acestea lumea nu mai are rabdare. Nu mai are rabdare nici sa se scuze ca te calca pe picioare, nici ca urca sacosile si bagajele pe tine inghioltindu-te.
Lucrul cel mai periculos mi s-a parut in momentul in care gloata mai-mai sa se napusteasca in strada pe carosabil la aparitia autobuzului, un autobuz care are totusi o frecventa destul de mare.
Se arunca dom'le pur si simplu in fata masinii!
Bataie la deschiderea usilor, nu asteapta sa coboare oamenii ca se si napustesc peste ceilalti. Sacose, saci si plase in aer. Tipate. 
- Ba esti un taran!
- Ba, taran esti cu aia care te-a facut!
Doamne, imi incerc norocul la prima usa si n-am sorti de izbanda cand ii cer unui domn in varsta sa imi faca loc. 
Nu se poate deoarece el coboara la prima si s-a pus strategic in usa ca sa fie sigur.
Atunci, ma las pagubasa si imi spun ca e mult mai intelept sa astept urmatorul autobuz. 
Lucru pe care l-am si facut si a fost mult mai bine spunandu-mi in sinea-mi ca am luat o decizie buna si nu am urmat spiritul de turma.
Asta mi-ar mai trebui sa ma arunc si in fata masinii :D

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info