La mall la o cafea si discutii despre bijuterii

Silvia anul acesta a fost nasa de cununie unui tanar cuplu frumos. Am fost pusa la curent in mod indirect cu toate pregatirile ce sunt necesare unei organizari de gen. La o cafeluta aburinda dimineata la mall mi-a impartasit din aventurile pregatirilor de pe ultima suta de metri si multe alte traditii ce concura la asemenea evenimente: trusou, Biserica si vesminte si nu in ultimul rand bijuteriile.
Cum toate trebuiau sa fie puse la punct s-a adus in discutie cu o mare incantare si mandrie, ca doar ce poate fi mai pretios decat un set bijuterii lux
Un dar pretios, aceasta pentru a fi un imbold pentru un inceput bun. Silvia era in fata mea radioasa si incantata, sorbind din cafeluta si imi spusese sagalnic cum a ales un colier si cercei cristale swarosvski, pietrele ce concureaza cu briliantele sau cum a fost candva zirconiu in fata diamantului. Pietrele sunt foarte stralucitoare si in mod natural conteaza foarte mult taietura si montura.
A ales un model foarte finut din cate am putut sa vad si eu, cum altfel, decat pe pagina de socializare?
Incantata si eu la maxim angrenata in discutiile noastre raspund ca am si eu un pandantiv de swarovski de care sunt foarte incantata, mai ales amintirile ce leaga de acest cadou primit candva. Nu vroiam sa stric eu momentul discutiei ce plana asupra viitorilor miri, asa ca simtul meu critic m-a facut sa ma opresc. Discutiile noastre nu s-au oprit numai aici. Nunta a iesit ca la carte.
Intre timp mai comandam si un fresh. Cand vorbesti de pietre pretioase parca si timpul se scurge altfel. Incantate nevoie mare mai zicem sa dam un tur prin magazine sa vedem ce mai e in trend.

Stralucirea conversatiei a fost punctul culminant al pietrelor de swarosvki daruite cu mare drag miresei. 

Un comentariu:

Anonim spunea...

sunt foarte frumosi cerceii din link. Un cadou foarte potrivit si pentru craciun, mai ales cei cu piatra galbena. Nu mereu se potriveste cu loarea, dar cred ca la o cina de Craciun ar fi minunati! Te pup, Anca.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info