Lansare de carte - Valerie Trierweiler fosta doamna a Frantei

Valérie Trierweiler fosta sotie a presedintelui francez lanseaza o carte despre viata sa la Palatul Élysée. Titlul cartii ne duce cu gandul la un cadou, o impacare a trecutului "Merci pour ce moment".
Volumul numara 320 de pagini, iar publicatia Paris Match al carei colaborator este va dezvalui in premiera cateva file din aceste marturisiri ai celor noua ani de casnicie.
Prima doamna se destainuie ca "indragostita pasionala, posesiva, nebuna dupa acest barbat pe care il admira, care o face sa rada si o destabilizeaza delicios".
Contactata de Agentia France Press nu a putut fi solicitata iar editura  Les Arènes cu care colaboreaza nu a oferit nici un comentatriu.

Mai multe gasiti in publicatia Paris Match la adresa unde sunt dezvaluite in premiera fragmente din carte:

Paris Match



4 comentarii:

ella fairytale spunea...

Cred ca e o carte ,,delicioasa''...O zi buna sa ai!

CARMEN spunea...

tja... valuri facute fara rost, zic eu. O doamna isi pastreaza pozitia de doamna, nici in box nu se loveste sub centura. Eu nu as cumpara aceasta carte! Parerea mea...

Anca Vrinceanu spunea...

Carmen, bine ca pe langa can can, in aceste marturisiri poate se regasesc multe femei.
La noi nu au fost prea mediatizate aceste 'scandaluri'... poate din presa straina reusesti sa iti dai despre mai multe seama
Multumesc mult de comentariu si faptul ca e de interes blogul meu.

Anonim spunea...

eu o voi citi cand voi avea timp, pentru ca aceste marturisiri contin fragmente din viata mai marilor lumii, cei care ne conduc si care sunt la urma urmei oameni ca si noi, cu suferinte, esecuri si reusite, si mi s-a parut mereu fascinant sa vezi unde este granita dintre omul politic/conducatoru si omul in relatia cu sine insusi si cu cei apropiati.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info