Despre incaltari si alte chestii modiste

In drum spre serviciu d-abia trezita de alarma telefonului si totodata bulversata de programul diminetii cu noaptea in cap simt ca e ceva in neregula.
Inainte de asta dupa cateva incercari de asorteuri de prin garderoba a venit momentul sa ma gandesc la ce anume voi incalta.
Atata mi-a fost ca m-am reapucat de combinatii care sa mearga cu ce mai are omul prin casa, ca fiecare de prin anii trecuti. Nu te poti duce la birou cu orice.
Asa ca, primul lucru pe care l-am facut a fost sa arunc o privire dupa pantofi dama mai peste tot.
Ceva care sa fie comod, la un pret ok si care sa fie de o culoare inchisa care s-ar potrivi mai multor culori si cu gentile pe care le am. Nu stiu cat se mai tine cont in ziua de azi, daca geanta ar trebui sa fie in asorté cu pantofii sau chiar culorile din imbracaminte. Acum, ce mai conteaza?
Omul sa se simta bine. Am trecut de stereotipurile de genul ca ar trebui sa fii in trend.
Bine, ca nu sunt de acord nici cu moda retro sau vintage si cred ca n-ar mai fi cazul :)
Suntem indeajuns de retro ca sa ne mai prostim ca purtam o marca de casa pariziana.
Zdupaind dupa autobuz imi dau seama ca incaltarile pe care le posed sunt gata-gata sa fie pierdute pe drum. Nu stau mult pe ganduri si imi propun cu seriozitatea-mi ca imi voi procura altii de schimb cei pe care le facusem o 'vizionare'.

Ceva mai incolo ma hotarasc daca imi voi lua ghetute sau cizme, ça depend de vreme si chiar si de buget.


Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info