Doctorul T si femeile - film. Recenzie

Ieri am vizionat pe dvd un film pe care ni l-a imprumutat prietena si totodata vecina noastra buna.
Am cerut cu imprumut mai multe pentru a avea din ce alege. Intamplator sau nu unul dintre acestea a fost si Doctor T si femeile.
La inceputul filmului si cum este el prezentat pe coperta parea o comedie romantica. Nu a fost chiar asa. Pe parcursul filmului sunt etape care trec de la un episod de hilaritate maxima la o tristete pana la tragedie.
As putea spune ca este o tragicomedie. Sa incepem totusi sa spunem cate ceva din film.
Doctorul T este interpretat de nimeni altul decat fermecatorul Richard Gere care nici mai mult, nici mai putin este un doctor ginecolog de exceptie. Femeile de toate varstele dau buzna la programari numai pentru a avea sansa de a fi consultate de acesta.
Un doctor de succes, faimos si fermecator. In toata nebunia din sala de asteptare cu telefoane si programari ale doamnelor din categoria ‘malliste’ doctorul isi gaseste ragazul de a face fata, dar pana cand acest succes carieristic il trezeste la o realitate cruda in privinta familiei sale. Rolurile femine sunt interpretate de mari actrite pe care ati avut ocazia de a le vedea in multe filme hollywodiene cum ar fi: Helen Hunt, Farrah Fawcett, Laura Dern, Tara Reid, Kate Hudson si Liv Taylor.
Toate joaca in femeile fandosite si extravagante insa toate au cate ceva de ascuns, una bea, una minte si exagereaza...
In fine in familia doctorului T toate exista multe femei. Ajunge la o oboseala cronica in momentul in care sotia sa clacheaza si este internata intr-un sanatoriu, fata care urmeaza sa se casatoreasca este de o alta orientare sexuala. O nebunie totala in tot acest succes si opulenta pavoazata.
Doctorul T are intalniri si cu prietenii la cate o partida de vanatoare.

Incheierea este una tragicomica, fiica pleaca impreuna cu domnisoara de onoare, o nevasta in lumea ei, pana cand furtuna iscata in momentul nuntii are loc o scena de tornada care il smulge de-a dreptul in vartej,in vartejul vietii care il propaga intr-o lume cu oameni simpli si saraci care au nevoie de doctori iar sensul vietii e sa dai nastere la o noua viata.

3 comentarii:

ella fairytale spunea...

Nu l-am vazut, o sa il trec pe lista.Faina recenzia ta!Pupici!

CARMEN spunea...

l-am trecut pe lista :)) poate ca îl voi vedea in weekendul ce tocmai a ainceput. Apoi mai trec pe aici sa-ti spun parerea mea :)
Un sfârsit de saptamâna cât mai placut sa ai! :-*

CARMEN spunea...

aseara am cautat pe lista Watchever la care am abonament si am vazut filmul... Sincera sa fiu, nu mi-a placut! m-a obosit si un pic indispus, însa... luat sub microscop, fiecare personaj din acest film este interesant. Fiecare din acestea se regaseste printre noi, in viata reala. Filmul insa prea aduce toate relele in doar 2 ore de rulare :)) E greoi! Si trist, într-adevar pentru ca arata câteva fate urâte ale vietii.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info