In asteptarea reducerilor

Vinerea neagra este ziua care urmeaza dupa Ziua Recunostintei in Statele Unite si care vine in asteptarea clientilor cu foarte multe reduceri pentru cumparaturi.
Aceasta mai este asimilata la noi in tara cu o zi in care marile lanturi de magazine vin in intampinare cu multe reduceri semnificative pentru a fi un profit cat mai mare de ambele parti.
Imi aduc aminte cat de mare grija aveam de electrocasnice pentru a le pastra in cele mai bune conditii, deoarece, demult, pe vremuri se achizitionau destul de greu.
Imprumutam si imparteam in familie bunurile, de exemplu: un casetofon, doar pentru a asculta o sesiune muzicala. Asta datorita orarelor diferite de scoala cand aveam timp si de asa ceva. Si unui scolar chiar ii ocupa foarte mult aceste hobbyuri.
Foarte multi cu ocazia reducerilor achizitioneaza produse a caror folosinta este destul de uzuala sau au ocazia de a face o adevarata ‘afacere’. De la aparate foto la tablete, de la LCD la laptopuri. Tehnica a avansat foarte mult si la achizitionarea unor astfel de aparate tehnice fiecare isi aranjeaza cheltuielile dupa buget. Cu atat mai mult cand vine ocazia unor reduceri
De la tot felul de accesorii si chiar produse de ingrijire multe lanturi si branduri renumite folosesc aceasta ocazie de a-si desface produsele si a le promova.
Anul acesta vom vedea in ce masura brandurile vor folosi aceasta zi neagra care desi dupa nume pare o zi sumbra este una a marfurilor vaduvite de preturi.
Chiar imi surade ideea de a ma trezi cu noaptea in cap si sa fug la magazin si sa vad ce oferta gasesc. Pe lista se afla mai multe componente dar acestea vor fi alese dupa un plan si nu doar dintr-un impuls. 
De o informare in prealabil a preturilor si produselor ma voi interesa din timp.
Verific mai intotdeauna promotiile de pe net, imi place sa vad ce contin produsele, din ce sunt realizate, de unde provin.
Ce va aduce nou, cum sa nu ratezi reducerile, ce probleme pot aparea si chiar sa primiti noutati cu mail-uri privind reducerile puteti vedea pe Black Friday in Romania.
Pentru ca vin sarbatorile si pentru ca bineinteles, luna cadourilor este deja mai mult decat o sarbatoare, puteti sa va creati o parere.
Freamatul si forfota dinaintea cumparaturilor cateodata ma si distreaza dar ma si oboseste, tocmai de aceea incerc pe cat posibil sa imi fac o idee inainte.
Imi place si notiunea de shopping dar nu e mai asa de des uzitata cu atat mai mult in aceasta criza adancita. Adica preferi sa iti iei un lucru de care ai nevoie si sa te bucuri cu adevarat de el. 
Sunt branduri pentru care am un anumit respect si nu se dezic de normele profesionalismului.
De aceea si eu sunt curioasa ce va aparea nou sau ce produse vor avea reducere cu aceasta ocazie.
Voi ce v-ati cumparat de Black Friday pana acum? 
Daca gasesc ceva care ma intereseaza imi voi impartasi parerile.
Sper sa aveti spor la cumparaturi pentru noul sezon care va urma si distractii pe masura.


Un comentariu:

ella fairytale spunea...

Nu m-am inghesuit niciodata la reduceri, evit aglomeratiile pe cat posibil!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info