'Sa dorm linistit pe perna mea'

Prin prisma faptului ca in ziua de azi stresul a pus stapanire pe noi cel mai important lucru este combaterea acestuia prin diferite modalitati ori de a ne exprima furia ori de a ne crea un stil de viata si un ambient placut. 
Toate concura la o viata echilibrata.
Unul din factorii esentiali este somnul. Pentru pregatirea acestuia trebuie sa respectam un orar, nu neaparat strict, dar cat sa ne cream un reflex. Chiar si materialele de lenjerii de pat au un impact vizual si tactil care ne creaza ideea de confort.
In ziua de azi totul se petrece pe repede-inainte. Ascultand povete si sfaturi chiar de multe ori exista niste trucuri ce ne pot fi mult mai la indemana.
In ceea ce priveste alimentatia, de asemenea.
E destul de dificil intr-adevar sa le pui in practica mai ales atunci in momentul in care ai un serviciu stresant si nici acasa nu prea e bine. De aici se ivesc alte probleme precum cele de cuplu :)
Pana sa realizezi ca totul e naruit daca feelingul iti spune ca trebuie sa faci niste schimbari, atunci e cazul sa le constientizezi. Fa-ti liste de cumparaturi, cele din care iti fac realmente placere, fa-ti timp si pentru tine, de aceea exista si notiunea de weekend si timp liber, daruieste-ti momente de confort, odihna si relaxare.
Nu degeaba se spune ca o zi buna o ai dupa un somn bun. Imi aduc aminte ca acum cativa ani eram cu o fosta colega in oras si aparusera pentru prima data lenjerii de pat cu imprimeuri, pe un fond albastru cu stele si luna, care bineinteles erau de culoare galbena. 
Lenjeria era tare haioasa si mi-am zis sa o am. Mi-a placut mult si observ ca sunt adevarate tendinte in materie. Diverse texturi si modele. Sunt pana la a avea imprimeuri 3D. Le-am regasit in catalog si mi s-au parut cool.
Un ceai caldut mai pe seara, o muzica relaxanta in surdina sau chiar la casti daca ii enervam pe cei din jur sunt niste ingrediente pentru o stare mai buna.
Eu vin cu sfaturi si stiu ca e greu pana le pui in practica. Pana la urma ‘stiinta e mama invataturii’.

Totul pana ne intra in reflex si spunem: Stop, vreau si eu ‘sa am unde pune capul’ si sa ‘dorm linistit pe perna mea’.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info