Petrecerile si evenimentele din viata

Pentru ca imi place sa scriu despre evenimente si am tot scris despre aceste lucruri, revin tot in aceeasi maniera legata de spiritul petrecerilor, cum si in ce fel putem organiza festivitati chiar pentru copii.
Asa am auzit de o modalitate de a da petreceri grozave in care toata lumea se distreaza. Copiii sunt mari amatori de surprize, jucarii si petreceri. Multi dintre ei isi doresc sa fie in trend si sa tina pasul cu tot felul de spectacole cu clovni, printi si printese sau personaje din desenele animate. Totodata am observat ca si adultii isi doresc sa faca anumite petreceri tematice pentru surpriza celor si spre bucuria celor mici.
Momente unice in viata in care toata lumea isi aduce aminte cu drag si haz, care se pot regasi in albume de fotografii.
Tinerii de asemenea sunt foarte dedicati atunci cand se implica in asemenea proiecte. Fac repetitii, intra in pielea personajelor, fac demonstratii si repeta mai ceva ca actorii pentru ca totul sa fie un adevarat spectacol. Daca iti doresti vreodata si ai simtit ca esti facut pentru scena ai si aceasta ocazie, fara a fi pe marile scene si avand feedback din partea copiiilor care sunt cei mai sinceri spectatori fiind un job minunat.
Si eu am cunoscut si am luat parte la o asemenea grupa de animatori care mi-a dat ocazia de a lua parte la bucuria distractiei copiiilor sarbatoriti, a buniciilor lor si parintilor. Surprizele care sunt oferite sunt de-a dreptul uimitoare. Toata lumea are feedback.
Intr-o astfel de trupa de animatori se lucreaza mult si totul se pregateste dinainte pentru a iesi ca la carte. Este o adevarata regie, scenariu si tehnica. Muzica da tonul distractiei. Trebuie sa fii de o naturalete debordanta. Colegii mei mi-au conferit aceasta ocazie prin inovatia si talentul lor. Trebuie sa ai grija sa retii atentia si tonul petrecerii, ca toata lumea sa fie multumita.
Si cu pasi repezi se apropie si Mos Craciun. Daca il asteptam si noi adultii, daramite copiii. Le-am putea face o surpriza frumoasa. Am auzit ca deja unii copii pregatesc scrisorile.
Poate le trimit si dinainte pentru ca el se pregateste sa treaca tot mapamondul si isi umple sacii cu comenzi, pachete si pachetele pentru toti. Spiridusii se antreneaza si dau iama prin magazine. Se concep spectacole pentru ca Mos Craciun a devenit modern :) Tine si el pasul cu trendurile, foloseste si telefonul mobil. Incep pregatirile si fiti pe faza.
 Magicieni si clovni, vrajitoare, iepurasi si personaje Disney chiar si Mos Craciun care se apropie si nu se lasa asteptat, toate in programe de animatie, face-painting, concursuri interactive si tombele vin acolo unde vrei sa organizezi petrecerea, la un loc de joaca sau la gradinita cu infinity events romania.
Experienta acumulata, numarul mare de clienti care vin cu recomandari deosebite pentru tot felul de evenimente, spectacole de teatru, show-uri si botezuri sustinute de o echipa de profesionisti.

Sub egida Let’s party togheter aveti ocazia de a crea din clipele frumoase ale vietii momente emblematice pe care sa le aveti ca o amintire frumoasa de familie, prietenie si colegialitate.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info