Din clipele frumoase ale vietii

Cat de frumoase sunt amintirile tale? De-a lungul timpului peste noi vin si momente frumoase, oricat de negativisti am fi. Orice eveniment incadrat intr-un click al aparatului foto - momente - instantanee ale timpului prezent. Cat de bucurosi si cat de incantati, ce frumosi am fost la nunta sau la botez.
Albumele de familie ne fac sa rememoram momentele sublime din viata si ne fac sa mergem mai departe, astfel incat sa credem ca exista, totusi si momente frumoase in viata noastra. Ca printre rudele noastre sau prieteni se mai pot intampla clipe de asemenea anvergura.
Din ce mai citesti prin sfaturile din revista pentru a arata bine intr-o fotografie trebuie sa iti cunosti foarte bine profilul fetei care avantajeaza, normal ca depinde si de fotograf care poate alege cadrele cele mai bune.
Say cheese :) Toata lumea zambeste ! Normal ca un zambet da nota evenimentului respectiv si sa fii totusi atent atunci cand se declanseaza click-ul. Chiar daca taman atunci iti vine sa clipesti. De multe ori imi spunem in gand ca din cauza altora neatenti eram nevoita imi tin ochii larg deschisi pentru a nu ma surprinde clipind. Simteam ca nu mai pot sta asa prea mult. Noroc cu fotografii profesionisti care mai fac ‘ordine’ in multimea de pe casa scarilor starii civile.
Mi-ar placea si mie niste sesiuni foto profesionale mai ales ca se poarta foarte mult retelele de socializare in care tot mai multa lume adopta o fotografie de avatar profesionala.
In alta ordine de idei, am albume care imi tin de urat la vremuri grele. Fosti colegi, prieteni, iubiti si rude.
Toti in filele care imi recreaza momentele nostalgice de pe malul marii, diminetiile cu rasarit de soare si plaje pustii, momente chiar artistice care imi smulg zambete si discoteci in care apaream ca o alta persona la vreo douazeci de ani. Ehe vremuri, de demult apuse.
Acum sunt foarte multe firme care ofera servicii de fotografie si sunt cu adevarat profesionisti. Fotografiile sunt exact precum cele la reclamele straine, in care un mic detaliu, face totul, da tonul unui moment cu adevarat unic. Prin unicitatea lor iti vei da seama ce mult au insemnat acele momente, care fac parte din noi, pe care uneori le impartasim prin viu grai si altora de iti vine sa iei albumul si sa spui ‘Uite, daca nu ma crezi!’
Pentru ca nu sunt doar in imaginatia noastra. O fotografie reflecta imaginea clara si concisa asupra unor fapte reale din trecut. Si asta ne facem sa ne fim mult mai stapani pe noi si sa avem o viziune mult mai clara. Si chiar daca sunt momente care nu ne fac tocmai placere sunt momente negative pe care si pe acestea la randul lor trebuie sa le acceptam sau chiar sa avem posibilitatea mult mai mare sa le schimbam.
Si asa sunt aceste clipe de la evenimente in care nu pot lipsi si sesiunile de fotografie.

In mare parte o fotografie reflecta realitatea, dar realitatea nu poate fi chiar o poza.

Un comentariu:

CARMEN spunea...

Buna dimineata la Mos Ajun!
Sarbatori fericite, sanatate si numai bucurii!
----------★
----------**
---------*o*
--------*♥*o*
-------***o***
------**o**♥*o*
-----**♥**o**o**
----**o**♥***♥*o*
---*****♥*o**o****
--**♥**o*****o**♥**
-******o*****♥**o***
****o***♥**o***o***♥*
-----____!_!____
-----\_________/---

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info