Idei pentru 2015

Buna din nou!
Pentru ca ma gasiti aici si eu ma regasesc in ultima vreme fiind destul de incitata de mediul online si blogul meu, imi nazare tot felul de idei de promovare seo.
Toate firmele si toti partenerii indiferent de ce servicii ofera, cel mai la indemana ajungi la concluzia ca tot online vor fi gasiti mai repede. Tinerii profesionisti au gasit o alta nisa, si anume aceea de veni in intampinarea celor care au nevoie de ajutor si aceste solutii de marketing online ar fi: Seo, Retele de Socializare, Newslettere, Google Adwords
Nu poti avea capacitatea de a le face pe toate. De aceea aceste lucruri se fac de catre o echipa si intr-o echipa. In spatele computerelor e o munca asidua. Ce-i drept e provocatoare, iti pune imaginatia, talentul si dexteritatea in miscare.
Iei, pana la urma, serviciile la pachet. Faci un buget pe care sa il aloci acestora. La un moment dat nu cred ca se schimba ideile si strategiile in marketing, ci mai mult trendurile. Sa fii pe faza la ce isi doresc oamenii, ce nevoi mai sunt. Sa te uiti pe strada si sa vezi oamenii aceia ce si-ar dori. Ce isi doresc cumparatorii, ce li se ofera si cu ce poti veni tu.
Cred ca unele din prioritatile anului 2015 va fi promovarea online, asta asa … sa ma adaptez :) cum niste buni prieteni au reusit sa imi fure din idei si chiar imaginatie :)
Nu as putea sa ii spun lui ‘I love you’ pentru ca as fi o mincinoasa. O astfel de promovare nici ca mi-as dori vreodata.
Imi place, de obicei, sa lucrez cu oameni seriosi, oameni care se tin de cuvant si nu doar sa arunce vorbe.
Multe dintre ele le vezi in eter, doar cautand pe google. Cred ca mai dau idei pentru Google Adwords.
Bineinteles, ca si noi la job avem un site de prezentare. Mi-as dori foarte mult sa impartasesc cu prietenii parerile despre site si cum li se pare lor. Poate avem o alta viziune. 
Una e ideea, alta e punerea in practica si poate nu reusim sa ne facem indeajuns de intelesi. Hm, deja voi face o cercetare de piata. Sunt in vizor firme la care am tras un ochi si la Preturi Seo.
Iti dai seama ca esti citit, insa nu stii de catre cine, sa imi scrieti si in particular daca nu doriti sa faceti comentarii publice, despre cum vi se pare pagina mea online.
Pe lista anului 2015 va fi si un concediu pe care mi-l doresc de vis. 
- Chiar, cum ar fi un concediu virtual online?
Datorita promovarii site-urilor cu live webcam am avut ocazia sa il vad in direct pe Santa Claus, sa vad plajele din Miami, sa vad luptele de strada din Grecia, toate in direct. Foarte fain. Eu imi propun diverse chestii. Dar acum ai job, maine nu mai ai. Asa ca acestea raman doar un vis care poate fi realizabil.
Cum o buna prietena ameninta victorioasa ca nu se lasa de scris asa nici eu nu va las in pace pentru anul care vine. 
Ha, ha sau deocamdata Ho, ho, ho

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info