despre miresici

Ca tot e sezonul reducerilor sau a tendintelor pentru anumite stiluri, iata ca si pentru rochii de mireasa este o moda.
Pregatiri din timp, alergaturi prin targuri de profil si asteptari din partea invitatilor.
Ne-am speriat ca prietena noastra Adna s-a maritat. Chiar ne-a facut o farsa.
Sau cine stie?
Se poarta foarte mult nuntile incognito. Adica nu spunem la nimeni, facem doar noi. Nici macar nu se mai poarta schimbarea numelui.  Unii sunt casatoriti din vara, dar parca n-ar fi nicicum.
Adica de ce m-as ascunde de sotul meu, de sotia mea?! Si pana la urma care ar fi motivele? Presupun ca ii determina pe oamenii astia ceva anume.
Mai stiu persoane carora le este greu sa isi arate consoarta, ca si cum ar fi ceva secret. ‘Strict secret’.
Eh, bine, ca sunt unii care, or stii ce or stii. Si cine stie ce or mai fi mintit.
Oricum modele propuse anul acesta de rochii de mireasa 2015 sunt foarte frumoase si machiajele  de asemenea.
Imi vine sa spun mai multe si nu prea. Parca as fi inceput sa mai destainui din culise dar de ce n-as fi si eu un martor ‘incongnito’?

Ce dress code cunoasteti? 
Astept invitatiile,dragilor!




2 comentarii:

ella fairytale spunea...

Nu prea inteleg de ce nu ar putea fi ca la carte, nu? Ca sa fie nunta asa cum vrei tu.

Anca Vrinceanu spunea...

Oh, Ella ... bineinteles. Doar e visul oricarei femei :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info