Orice lucru iesit din garantie are nevoie de reparatii

Pentru ca nu iti mai merge masina de spalat rufe si pentru ca taman a iesit din garantie cand ti-e lumea mai draga nu ai decat sa te ‘uiti’ sau ‘cauti’ reparatii masini de spalat.
Odata vecina a venit la noi si ne-a spus spasita ca masina de spalat face un zgomot infernal si nu stie ce sa ii faca. si sa nu ne suparam pentru deranjul provocat.
Asa, in mare functioneaza, dar zgomotul pe care il creaza si razbate pana la noi cred ca o va determina in curand sa ‘caute’ si aceste servicii.
Cu aparatele electrocasnice am avut intotdeauna emotii in momentul utilizarii, de teama ca se vor strica tocmai in mainile mele sau in momentul in care ma apropii de ele ca mai pe urma toti din casa sa iti spuna ca ai stricat ‘nu stiu ce’ sau ca intr-un fel sau altul ia uite ce lucruri valoroase ‘ai terminat’ si in final nu te pricepi la nimic.
Bine nici cu drobul de sare sa stai deasupra capului, dar cunosc foarte mult lipsa de responsabilitate a oamenilor si fac cumva anume sa transforme vina pe cel care e mai aerian sau empatic :)
Mesterii s-au profilat si ei pe anumite branduri carora le cunosc mecanismele si chiar sunt afiliati acestora. Deci e mult mai usor sa ii gasesti.
Si noi am avut ocazia de a cauta in mod special reparatii masini de spalat Bucuresti si ma bucur foarte mult ca tocmai ce am spus sus si de ceea ce imi era frica nu a fost din vina mea. Asta cred ca m-a bucurat mai mult decat faptul ca se putea repara. Ha.
Dar, oricum ar fi fost ne-am fi descurcat pana la urma.

Pana la urma port stresul asta de a nu strica aparatele ar fi pentru ca intr-un fel sau altul nu sunt intotdeauna la indemana in a le achizitiona mereu sau cu usurinta. Daca e musai, o faci pana la urma. Insa cred ca pentru multi nu mai e asa lesne cum parea acum cativa ani sa iti innoiesti apartamentul chiar daca unele nu mai tin chiar o viata ca inainte, dar nici nu te arunca banii pe fereastra.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info