Instrumente care dau tonul muzicii

Hello again!
Ne regasim in alta nota si, anume, de data aceasta intr-o nota muzicala si pe alta unda deosebita de alte ocazii.
Chiar, va place muzica? 
De mici copii visam sa ajungem mari artisti pe scena in aplauzele publicului asa cum au fost artistii nostri preferati. Cine nu spune asta inseamna or ca minte or nu isi mai aduce prea bine aminte. Oricum eu am fost foarte ‘talentata’ in imaginatie :))
Pe langa clasicul pian cu coada sau o pianina veche mai multi dintre noi am vrut macar o data sa zanganim clapele.
Nu mare mi-a fost surpriza sa il observ pe Vlad intr-un instantaneu in care se afla in plin proces artistic. 
Era cel mai probabil la o serata de high class. Chiar si pe bunii mei prieteni i-am vazut in pe fb intr-o asemenea ipostaza care le conferea un aer nobiliar.
Ehe, noi doar am ramas doar niste nostalgici. Mai nou, tinerii generatiei actuale sunt cu gandul la instrumente muzicale moderne cum ar fi un pian digital Yamaha. Exista si instrumente soundsation care confera mai multe tonuri sau alte componente muzicale.
Nu e zi de la Domnul in care sa nu apara vreo trupa de noi artisti care, de altfel, sunt foarte talentati, bine ‘echipati’ si pusi pe treaba. Sunt tare funny.
Pe langa creatiile artistice si chiar talent conteaza foarte mult la inceput de cariera momentul in care apar, cine ii promoveaza sau carui target de public se adreseaza.
Imi pare rau ca unora chiar li se taie ‘creanga’ de sub picioare si elanul neavand indeajuns de multa sustinere. Intr-un fel in zilele noastre pentru a razbi si a face fata unor promovari de orice tip esential este sa ai si un buget pe masura. Mori cu talentul in brate. Exista si multa munca in cariera artistica deoarece inseamna ani buni de repetitii extenuante, mult devotament si asta doar pentru cateva momente de glorie petrecute pe scena.
Publicul este cel mai aspru juriu. Ai gresit sau ai dat rateu nu e mult pana cand totul devine un vis spulberat. 
Astfel de lucruri se intampla si in sport si in alte ramuri artistice.
Muzica care dainuie este muzica creata din suflet si pentru suflet si care este lasata mostenire generatiilor viitoare

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info