O masura in toate. Parerea mea

Acum ce sa va zic, ocaua mica rastoarna ocaua mare.
Nu stiu de ce imi veni asta in minte acum in miez de noapte. Nu ca ti-ai dori cine stie ce revenge-uri asa cum se poarta acum, insa presupun intr-o oarecare normalitate a lucrurilor ca ar trebui sa existe niste limite, sa fie niste masuri. Iar unii nu le au deloc
Nu ne-am putea raporta neaparat la certificate de calitate ISO sau anumite coduri de conduita, de bune maniere, desi ar trebui sa existe ca de aceea au fost si create.
La ceea ce vreau sa ma refer sau imi vine in minte pentru zilele noastre e nevoie si chiar sunt necesare anumite norme si masuri de comportament, de asteptari. Aici ma refer la relatiile intre oameni. Pai eu te ajut ca tu sa imi raspunzi ca sunt un prost?
Cand ai anumite relatii ar trebui sa existe si o reciprocitate, chiar de uneori faci si niste concesii. Asa cum bine spunea un amic pe retelele de socializare ca atunci cand vrei sa iti arati calitatile mai faci si lucruri free (pe gratis) pentu a stabili si descoperi niste conexiuni, niste legaturi, niste afinitati si chiar calitati ale altor oameni pe care vrea sa ii cunoasca. Din nefericire se ajunge doar in a profita de aceste actiuni.
Daca s-a intamplat sa fim si voluntari asta presupunand o dorinta, o vointa a noastra la un moment dat in viata asta nu inseamna ca poti realiza mai mereu lucrul acesta. Pentru ca a ajunge la sfintenie  poate fi doar un tel si putini pot atinge aceasta desavarsire.
A, ca mai faci o milostenie, ca mai faci lucruri din bucurie pentru ceilalti asta da. Dar totodata conteaza foarte mult si cum ti se raspunde, daca se ajunge in a fi doar un instrument taman bun in lucruri dificile si doar de profitat atunci se schimba total situatiile. Sau sa faci lucruri si pe oricare le-ai face sunt nevazute, pe nesimtite ca "eh, lasa ca si asa nu are ce face" "Lasa ca el intelege".
Avem si noi oamenii puterile noastre. Poate asa am fost invatati pentru o anumita generatie. Sa nu cerem nimic. Am fost invatati doar sa obtinem rezultate scolare bune si sa ne multumim cu ce avem. Nici de mancare sa nu cerem.
Cred ca majoritatea romanilor nu si-au dorit marea cu sarea si suntem destul de modesti in pretentii sau am fost.
Unii au reusit cu brio sa prinda acest punct sensibil.
Mai, dar chiar unii nu isi dau seama sau nu au simtul realitatii? Pai oamenii vin in ajutor ca sa fie luati la misto?
Acum pe bune carui om normal la cap ar face lucruri spre folos ca mai pe urma sa se lase cu repros?
Mai observ pe vestita retea de socializare ca se sharuiesc tot felul de cazuri deosebite pentru sponsorizari. Eu ma intreb de ce oamenii doar le sharuiesc cu gandul numai ca fac o fapta buna, dar ei nu reactioneaza practic cu nimic concret. Nu fac altceva decat sa paseze 'problema' altora. Dezicandu-se intr-un fel de aceasta insa avand satisfactia ca au facut totusi un lucru bun. Doamne iarta-ma ca pic eu sa judec anumite considerente ale unor situatii, ca totusi nu stii ce ii determina pe unii.
Fiecare le stim pe ale noastre, insa nefericirea mea este ca dezamagirile cele mai mare le-am avut de la apropiati

2 comentarii:

Spunsieu spunea...

Oamenilor le place confortul, sa faci bine inseamna sa te agiti si sa ai tu batai de cap. Nu e usor sa ajuti, probabil de-aceea gesturile frumoase nu sunt rasplatite pe masura.

ella fairytale spunea...

Intotdeauna marile dezamagiri le avem din partea oamenilor la care tinem.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info