'Prietenii' care iti afecteaza imaginea

Poate vi s-a intamplat si voua si pana la urma chiar si mie mi se intampla si nici nu stiu cum s-ar putea rezolva astfel de probleme.
Analizand asa la o prima vedere observ pe retelele de socializare ca un simplu like din partea unei persoana non-grata e de ajuns sa iti strice imaginea si altii sa se abtina in a-ti mai comenta mergand pana la a te evita. Si nu e chiar o gluma sau o fiţă.
Observ cum unele persoane doresc foarte mult sa comunice, insa ele sunt tinute pe loc din cauza unor prietenii nepotrivite, exact cu cine nu trebuie.
Daca si-ar dori socializare n-ar fi nicio problema dar cand ii vezi ca doresc sa iasa in evidenta, sa fie vazuti si chiar se straduie sa isi mai faca si cunoscute si afacerile ... e cam nasol.
Am fi ipocriti sa nu recunoastem si sa pozam in aia bunii, ca hai ma ca nu e asa spunand ca 'Fiecare face ce vrea si cum simte'. Asta pentru a nu fi rai, rautaciosi sau chiar sa spuna asta in a te provoca in a mai face si alte discutii pe langa.
Nu toti avem prietenii perfecti. Si mie mi s-a intamplat din diverse motive sa am afinitati pentru persoane care in ochii altora nu valoreaza nimic, ci din contra ar fi chiar periculosi.
Faptul ca ii asociezi cu momente din copilarie, diverse colegialitati, de pe mai te miri unde, te face sa ai o anumita sensibilitate si iti trezesc anumite sentimente determinandu-te sa ii apreciezi, sa ii saluti, sa te opresti sa stai de vorba cu ei.
Se stie foarte bine ca un anturaj prost poate sa afecteze si cel mai eminent elev.
Stiti proverbul acela "Spune-mi cu cine umbli ca sa iti spun cine esti".
Aveti grija cu cine va alaturati la drum.
E de ajuns uneori o vorba aruncata de vreun 'amic' din asta bun, ca ti-a terminat viata.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info