cum nu imi asum responsabilitati

Uneori mai primesti lovituri in viata si daca ai sta sa le analizezi mai bine decat daca le-ai da o nota de misticism poate ca sunt chiar binevenite. Poate te mai aduc cu picioarele pe pamant si mai aproape de realitate.
Bineinteles ca aici nu ma refer la adevarate tragedii si catastrofe, ci la unele palme pe care viata chiar si in mod nedrept, asa cum le consideram, ni le da.
De aceea, se mai spune si de smerenie de care poporul roman a uitat cu desavarsire.
In atatea milioane de euro in care ne invartim in mod virtual si ni se tot spala creierul tot credem ca noi meritam mai mult si suntem buricul pamantului.
Chiar de unii au ras de mine chiar pana la bataie de joc, poate a fost mai bine decat ai fi de ras in propria viata si in viata celor apropiati.
Nu zice nimeni sa te bati cu cinstea in piept. Cat despre lucrurile marunte ar trebui sa ne bucuram foarte.
Ca nu stii cand se trage 'ivarul' dupa tine.
Chiar daca eu pun virgula intre subiect si predicat si mai cer sfaturi incolo si incoace si chiar spre supervizare, blamandu-ma unii ca nu sunt in stare sa imi asum responsabilitati.
Dar cum ar fi fost intr-o situatie la nivel statal sa te prezinti cu o harta unei tari dar cu steagul alteia? Asta intr-un cadru mai mult decat oficial.
Chiar ma bucur ca nu lucrez la un nivel atat de inalt.
Poate e mai bine ca scriu doua vorbe si asez doua scaune ici-colo.
Si speli canile asa incat dupa tine sa nu ia nimeni zabalutele de la tine. Poate e mai bine asa. Sa nu imbolnavesti pe altii. Sa nu ii contaminezi.
In rest, in tara asta numai de bine, ca doar fonctia-i fonctie iar milioanele de euro sunt date pe 'capre'.

3 comentarii:

Diana spunea...

Oh! Am auzit despre un astfel de "incident", dar nu am aprofundat ce si cum (cine cu cine)insa cred ca e o crasa incultura sau doar lipsa de interes... poate oameni care merg la munca doar pentru a avea de unde pleca spre casa... :)

P.S. Acum chiar voi cauta sa aflu despre ce e vorba.

Diana spunea...

Revin! Am aflat! :))
Vaaai! Asta-i culmea! Poate avea muulte interpretari rautacioase o astfel de eroare. :)) Cel care a primit-o zice ca n-a observat pana n-a fost sesizat. Tare, ce mai! :)

Anca Vrinceanu spunea...

Da, Diana, din pacate uite ce se mai intampla :D

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info