Unii oameni functioneaza in diferite moduri.

Uneori e bine sa functionezi si pe dos, altfel decat esti obisnuit sa o faci.
Asta doar pentru a arata unora ca ei sunt de interes pentru tine ori ca inseamna ceva in viata ta.
Mi-a trebuit mult sa inteleg aceasta procedura si modul de functionare si am iesit destul de tulburata din asemenea situatii.
Eu crezand in naivitatea mea ca de altfel daca esti cinstit este mult mai bine.
Nu e chiar asa. Totusi.
Am avut relatii pe care nu le-as numi toxice insa ceilalalti functionau numai dupa cearta si scandal. Adica esti sau nu esti geloasa trebuie sa te arati pentru ca altfel nu dai 'dovada de iubire'.
E ceva mai ciudat aici. Ca unele lucru mai in gluma mai in serioase te mai pricopsesti si cu o scatoalca asta asa....ca o mica dovada de iubire. Si de ce mama naibii ca doar 'asa e viata si asta se intampla tuturor"
"Viata nu e asa cum ne-o inchipuim noi" "Viata e o lupta deci lupta" ce mama naibii.
Deci, lupta si da-i si lupta.
Nemultumire totala, doar ai vazut cate am facut pentru tine, pentru noi, iar tu asa nerecunoscator om ce esti, nenorocit nu ti-ai dat seama ce oameni ai avut langa tine si ce bine ti-au dorit si cat te-au iubit?
Doar cat au tipat ei din toti plamanii si nu au dormit nopti pentru ca nu stiau cum sa se mai razbune a doua zi.
Asa trebuie sa incepi sa te prefaci ori suparat, ori fericit in functie de situatie. Cum e mai bine.
Nu ca as tine acum o lectie de morala subliminala dar mi se pare un efort titanic in a demonstra ceva doar ca acelei persoane realitatea nu ii convine. Doar sa il faci si sa il sustii intr-o situatie de minciuna care pana la urma va face ca tot sa nu fie bine si poate chiar mai rau
Nu dau lectii, nu dau lectii :)
... dar ce sa spun ... da-i si lupta si da-i 
Poate intelege lumea altceva :))) depinde cum vrea sa inteleaga.... nu de alta dar nu incurajez violenta.
Voua vi s-au intamplat astfel de situatii?


3 comentarii:

coco spunea...

pai asa trebuie sa fim! diferiti :)

Dumitru spunea...

Pana la urma suntem oameni diferiti si in functie de persoana de langa noi. poti sa crezi ca esti o persoana calma pana dai de persoana care o sa te faca sa crezi sa esti un diavol...

CARMEN spunea...

din astfel de situatii iesi cel putin tulburat! Unul din cele mai importante principiu in relatiile dintre oameni este "fara violenta"! Ocoleste cât poti oamenii-urangutan!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info