Ce repede am gasit un salon de coafura

Că toată lumea vorbeşte despre beauty şi totul este legat de acest lucru mă ţin şi eu de ceva timp în acelaşi stil.
Am o prietenă care mi-a fost colegă şi care odată ce am fost invitate la aceeaşi nuntă deci cum s-ar spune, comesene, la un eveniment care va fi avut loc în zona Militari, asa ne-am pus noi un plan la bătaie cum ar fi dacă am merge cu toţii cu maşina cel mai bine ar fi să ne dăm un punct de întâlnire din zona respectivă
Cum era departe de mine ca şi locaţie, cel mai mult mă interesa un salon frumuseţe militari, că altfel nu aveam cum sa împac toate pregatirile necesare.
Nu e chiar la îndemână să pleci cu tot ce îţi trebuie, cu tot calabalâcul chiar şi cu un taxi dintr-un capăt al altuia al capitalei.
Ideea mi-a dat-o prietena care mai face astfel de lucruri când are chiar şi un eveniment de business prin diverse puncte. Dă o cercetare pe internet în locaţia cea mai apropiat vizată şi încearcă să îşi găsească tot felul lucruri care îi reduc timpul semnificativ. Cum ar fi acum să dau un search, de exemplu, la salon lujerului.
Am început de curând un curs online de Management for Personal & Professional Productivity şi a inceput să dea rezultate :)
Totul planificat :) să vedem şi cât mă ţine. Umblu cu tot felul de agende şi postit-uri. :)
Asa odată vizitat salonul ca şi ambient pe pagina web am luat toată oferta la vizualizat. Pe lângă toate acestea am observat că salonul are mai multe locaţii precum Floreasca, Timpuri Noi, Tei, Calea Moşilor si Unirii, asta ca idee.
Au toate serviciile aferente unui salon de coafor/frizerie, deci nu va faceti griji.

Mai citesc bloguri de nişă şi îmi plac foarte mult review-urile. Le citesc cu mare plăcere. Ce se mai poartă, ce mai e în tendinţă ... cât ţi se mai dă o idée despre ce se poartă şi asa e mult mai uşor să stii ceea ce iţi doreşti ca şi coafură, culoare, stil de manichiura şi altele.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info