O marca prestigioasa - brandul Keune

Am luat cunostinta cu o marca prestigioasa de hairstyling - produse Keune  profesionale pentru ingrijirea parului.
Nu eram deloc multumita de cum aratam asa ca am zis sa fac o cercetare de piata.
Keune Haircosmetic este o marca de elita care produce produse cosmetice de inalta calitate pentru ingrijirea parului.
Brandul a fost fondat in 1922 de catre Jan Keune fiind unul din inventatorii solutiei permanente.
Retelele  de saloane de infrumusetare se bazeaza pe o gama de produse de inalta calitate.
Ca punct marcant in istoria brandului in anul 1951 se lanseaza permanentul rece adica fixativul de astazi. Un succes major ce a revolutionat lumea modei.
Imi aduc aminte de anii '80-'90 in care era foarte des folosita gama de fixative iar unele doamne gaseau tot felul de solutii inedite in a isi ingriji parul astfel incat sa aiba o coafura in trend.
Marcile germanice au fost intotdeauna de buna calitate si de o anumita rigoare in care au respectat retetele si au reusit cu multe inovatii.
Nu in toate domeniile se cer coafuri reprezentative dar avem cu totii momente in viata in care trebuie sa ne punem oarecum in valoare tinuta, prezenta, deci cumva tot am avea cum sa luam contact si cu lumea aceasta a coaforului. Spun asta pentru a nu parea ca lumea nu are ce face si ar sta toata ziua la coafor. E clar ca sunt multe de luat in calcul, dar ca si branduri nu le putem limita valoarea lor, mai ales ca au o valoare pe plan mondial. Deci vorbim de lucruri frumoase, testate si apreciate deja.

Intotdeauna am dorit sa incerc cate o marca din fiecare si pot spune ca profesionalismul Keune reuseste sa te capteze. Preturile pentru Romania nu sunt chiar de mari astfel incat pot fi achizitionate si sa le folosesti fara sa crezi ca au costat mult prea mult. 
Asa ca gasiti game de sampoane de diverse tipuri precum:
stralucire
volum
hidratare 
par vopsit si chiar
pentru Men Fortify Anticadere :)

Un comentariu:

CARMEN spunea...

Îmi plac produsele Keratin. Eu am permanent, imi fac o data pe an, asta de 30 de ani si bineinteles ca firul de par este obosit si suprasolicitat! Folosesc Keratin Curl -pentru bucle frumoase care seamana mult cu cele naturale, pline si elastice :) Sunt foarte incântata ca mi-am revitalzat parul :)
Un start bun in weekend, Anca draga!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info