Ce le mai luam copiilor

Pentru ca barza isi anunta venirea in anul asta cu un puiut in randul prietenilor nostri, eu mare amatoare de internet nu am decat sa fiu in mari cercetari de piata cum imi vine mai la indemana si cum altfel, daca nu pe internet?
Asa am gasit un domeniu cu un nume tare simpatic Erfi Kids unde poti gasi de la hainute de copii pana la accesorii si chiar produse de librarie si papetarie.
De multe ori am auzit sintagma ‘mamă de meserie’ sau ceva in genul. Cred pana la urma ca naturalul vietii te schimba in asa maniera incat lucrurile vin de la sine. Si pana la urma chiar si alegerea stilului de viata. Adica nu e o meserie ci e firesc.
Imi plac mamicile care isi achizitioneaza si pentru ele insele articole de specialitate si sunt in trend cu noul statut de proaspat-mamica.
Pentru copii multe din accesorii si jucarii sunt in functie si de varsta sau de sezon. Acum, ca a venit vara pentru cei mici care vor merge la mare le poti cumpara jucarii pentru nisip. Taman bune pentru castele si excavari in nisipurile scaldate in soarele arzator al verii.
Jocuri si jucarii - Erfi

Nu-i usor in zilele de azi sa fii parinte. Copiii au mare nevoie de ingrijire si afectiune. Si nu in ultimul rand de si de educatie, o educatie conform societatii si generatiei in care se regasesc. Poate ati trait in copilarie sentimentul ca nu aveati aceeasi jucarie sau bluza cu cea a vecinilor sau colegilor de clasa ceea ce va facea sa va simtiti diferiti si in afara grupului.
Poate acesta ar fi un sentiment de frustrare, insa multi din generatia celor care au prins vremuri restrictive stiu despre ce vreau sa spun.
Dar, chiar si acum cred ca se poate intampla sub o alta forma ce-i drept acest lucru.
Asa, ca mamici inarmati-va cu rabdare, dragoste si multa stradanie in a alege produse potrivite copiilor vostri si o sugestie ar fi sa va faceti o idee ce jocuri si jucarii li s-ar potrivi copiilor.
Mai mult de atat eu voi ajunge in cateva vizite si ma voi orienta si eu in functie de ce imi vor zice si parintii lor.

Pe langa toate acestea cel mai mult conteaza si educatia, caracterul care i se formeaza copilului si chiar si mediul. De mult scoala nu mai e ce era asa ca pica foarte mult in grija parintilor sa se ocupe de tot ce inseamna cresterea si intretinerea lui.

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info