Fa-ti planuri de viitor

Cand ai asteptari prea mari de la o anumita situatie si nu iese asa cum stiai bine ca va iesi, bineinteles ca apar si frustrarile pana la o adanca si mai veche suferinta.
O parte buna din aceasta situatie, un plus, ar fi ca vezi in jur si mai multa suferinta.
Vezi ca in acel cerc ne invartim ca prostii multe persoane si care ne lasam dusi frumos de nas asa cum ne place sa ni se spuna ce am fi vrut sa auzim, iar noi nu mai stim ce sa facem cu viata noastra si cine suntem noi, cine sunt eu pana la urma.
Am descoperit de curand un blog al unui om minunat care m-a fascinat nu numai prin puterea de convingere dar si prin atitudinea sa de profesionist. Aici as vrea sa mentionez ca este vorba de Mihaela Stroe ale carei aparitii pe youtube mi-au schimbat radical viata intr-o jumatate de ora. Este o persoana care iti vorbeste si iti explica valori esentiale despre modul de viata aplicand chiar aceste sfaturi intai pe sine pentru a le impartasi altora. 
Aveam nevoie sa imi readuca aminte cineva si sa ma intrebe 'cine esti tu si ce reprezinti pentru tine' si sa imi pun la randu-mi problema cine sunt eu. Ce sunt eu.
Care imi sunt valorile si care imi este menirea si ce fac eu pentru mine si sa mai aud clar de la altcineva ca nimeni nu va face planurile tale in  locul tau. Nimeni nu va trai pentru tine ca tie sa iti fie bine.
Sunt multe persoane care au un mod de abordare de a multumi pe toata lumea si de a fi pentru toata lumea ele nefiind de folos siesi si nestiind nici macar sa faca acest lucru.
Mi-au lipsit planurile, agendele, obiectivele si pasii de urmat. Incepeam ceva si nu sfarseam nimic. 
Am crezut ca am terminat cu invatatura si voi trai linistita insa asa cum v-am spus din cele 30 de minute pe care le-am vizionat m-au facut sa cred ca daca te opresti din invatat si din exersat lucrurile vietii prea putine sanse sunt sa iti iasa. 
Poate providenta si hazardul.
Sunt vremuri in care mai avem nevoie de maestrii care sa ne sfatuiasca si sa ne insufle  mici trucuri dar mari adevaruri despre viata, despre noi, si cum am putea face sa traim o viata plina si multumitoare. 

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info