fragment

Toate imprejurarile arata ca suntem impreuna. Chiar banalul Like ar parea ca ne uneste si ca am fi in aceeasi loatie si nimic nu ne-ar desparti."Doar stii ca te iubesc, insa nu ne potrivim. Esti frumoasa, esti totul pentru mine. Poate intelegi ca asta sunt eu si nu ma pot schimba".
"Poti sa faci ce vrei tu, nu ti-am reprosat nimic. Doar ai vazut. Ti-am zis eu ceva?"
El fugareste motorul la maxim prin oras cu diverse pretendente iar tu te caznesti sa dai cat mai bine in poze de acolo unde vrei ca timpul sa dea ragaz relatiei. In timpul asta el are "foarte multa treaba" munceste sau chiar are probleme.
Tu sa nu uiti ca esti totul si ca ai totul. Casa, masina, official position.:) Esti o super woman
Dar poate intelegi odata si mai lasi din pretentiile alea absurde. Ce tot atatea fasoane? Că o fi, că o impărți. Daca ai tine la mine n-ai mai pune atata pret si am imparti impreuna. Pentru ca atunci cand exista dragoste totul se imparte in doi.
Adica poate te-ai prins, cand unul nu are mai nimic, ce-i al meu e al meu, ce-i al tau e al nostru.
"Pana atunci ai vazut ca te las in pace si doar vezi cat apreciez ceea ce faci."
Si daca vine bronzat sa stii ca a fost la un prieten si i-a reparat masina in curte. Saracul ramasese in pana si nu putea sa il lase asa. Pentru ca prietenul la nevoie se cunoaste si asta ti-a dovedit-o si tie.
Amicele tale dau din umeri, incearca sa te sustina. Mai mint si ele pe alocuri sa nu faca mai mult rau decat este.
Telefonul n-are de gand sa sune. Cine stie? Nu o avea baterie, nu  o avea minute...
Ea nu suna la randu-i sa nu para insistenta. Sa nu se simta sufocat.
In timpul asta il mai citesti pe unul care tot spune de muze si vezi ce sacrificii fac barbatii in numele iubirii si zici ca nu toti sunt asa.
"Nu suna pentru ca sigur la ora asta doarme." Nu o fi ghinionul pana la capat.
Doarme cu gandul la tine in bratele alteia.
To be continued

2 comentarii:

Diana spunea...

:)) Da-da... Sunt multi naivii care cred ca ei sunt speciali si cei care le spun astfel de cuvinte nu au nimic de ascuns... :)

Anonim spunea...

"Pana la urma Andrei nu a trait sentimentul de a avea un copil si nu stie cat de mult greseste, dar nemernica de ma-sa nu are nici o explicatie pentru comportamentul imatur de care a dat dovada."
http://staicuandreimihailasculiliana.com/

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info