"Am hobby-uri si sunt mai interesant ca tine. Nu ma plictisesc"

Din ce mai observ si eu asa din afara actiunilor si activitatile unor persoane care incearca din rasputeri sa faca ceva cu viata lor, chiar daca au o varsta adulta, prin multe activitati care sunt de fapt normale, firesti, sau asa ar trebui sa fie. Nu dai bine deloc sa spui ca te mai si plictisesti.
Pe unii cand ii mai intrebi ce fac, spun ''aaa, pai eu nu ma plictisesc citesc, ma duc la sala sau multe alte activitati''pe care le vedeti si voi probabil pe retelele de socializare.
Am fost si eu prinsa o perioada in modul acesta de viata. Dar erau alte etape ale vietii.
Insa a spune sau a face lucruri pe care in mod inconstient nu le faci pentru tine, ci le faci pentru a fi mai bun decat celalalt, pentru a arata mai bine decat ceilalti. Desi, le facem toti impreuna, ajungem sa le facem separat singuri. Si pana la urma tot o nemultumire iti revine.
Mie imi suna ciudat cum unii se lauda ca spun ca ar citi. Macar daca mi-ar spune si mie ce e interesant la cartea aceea. O scurta recenzie, prin recomandare. Unii o fac asa parca dintr-un teribilism din acesta intelectual.
Wow si sa te duci si sa iti faci abonament la sala e o ultima fita.
Din nefericire pentru foarte multi pe care ii cunosc au avut diverse accidentari pentru ca nici macar nu li se mai potrivea sportul respectiv din cauza varstei, din cauza ceasului biologic care el ticaie si iti mai da semne, dar tu nu vrei sa intelegi.
Bineinteles ca sunt de acord cu un stil de viata sanatos cu o viata in care mereu ai de invatat chiar si din citit si dintr-un stil de viata activ
Din pacate, individualismul capitalist si-a spus cuvantul. Faci de toate si nimic. Ramai la stadiul in care o patura sociala tot citeste cele 10 sfaturi cum sa ajungi un om de succes si eventual milionar.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info