Tablouri

Textul acesta este un free flow realizat impreuna cu dragile mele prietene de la CS. Le multumesc pentru prezenta vie in viata mea si pentru lucrurile impartasite cu ele.
"Tablourile stiu totul si cel mai bine. Stiu ce incercam sa dam uitarii, un lucru care nu mai apartine viselor. Ele sunt prafuite E demult timp colb pe ele, pe ramele tablourilor agatate de suflet. Schingiuiesc la fiecare adiere de amintire. De aceea, ceea ce sunt visele este realitatea de acum.
Sunt tablourile vietilor altora, iar a noastra o reprezinta vorbele dure si reci. Galgaitul lacrimilor care sufoca palpitatiile repetate ce grabesc timpul si care par o eternitate. Eternitatea pe care golul singuratatii ti-l da. Nu e nimeni. Nu e vorba dulce si alinatoare, nu e un umar, nu e o imbratisare. Desertaciune. Noroc? Ce era demult, e tot un vis si daca am zis ca visele sunt realiste inseamna ca si norocul ar fi. Probabil este presarat in filele tabloului. O ita de speranta. Nu ti-am spus nimic si ai fugit."

Un comentariu:

Diana spunea...

Inchid ochii si vad cateva tablouri colbuite... Dar deschid repede ochii, sa nu ies din cadrul lor... :)

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info