Epistola

Am vazut ca prietena mea a reusit pana la urma sa ii scrie epistola prietenului ei.
Demult imi doresc sa iti scriu. Nu stiu unde esti pe pamantul acesta, in care capat de tara si unde rasare soarele la tine. Stiu ca eram la poli opusi si ca s-ar putea acum sa fii la celalalt capat al pamantului. Tu te credeai Soarele insusi.
Daca ma grabeam iti scriam o telegrama. Mi-ar fi fost mult mai usor decat acum. Se incheia cercul vicios si derutant ca acele jocuri cu cercul de la circurile ambulante.
Erau chiar cercuri de foc. Daca ti-as spune ca ti-as fi scrie ceva frumos si lacrimogen as minti.
Puneai mai mult de atat benzina pe cercul in care ne invarteam din inertie.
Jocuri de artificii in care scanteile zburau dincolo de noi, arzand si ultimele ramasite ale simtului critic.
Cum altele ar spune ca simt golul in camera si in suflet lasat in urma de iubitii lor eu iti spun ca nu simt defel si ca oricat m-as stradui sa compun o scrisoare romantica nu mi-ar iesi.
Simt ca esti foarte bine acolo unde esti, departe, si ca nu as vrea vreodata sa mai am ocazia sa te vad.
Unii pot sa isi planga mortii si pot spune ca si eu. Si vreau sa ii stiu ca sunt bine.
Eh, iti spun ca tu si daca ai fi dincolo nu m-ar interesa. Cica e bine sa te rogi pentru cei cazuti, dar tu esti insusi raul. Cine ar citi ar spune Doamne dar ce o fi patit fata asta de spune asa.
De unii, da. Nu poti sa le ceri unora ce nu pot sa iti dea. Insa tu atata nefericire ai pus in oameni, incat ma simt ca si cum as fi purtatorul lor de cuvant. Chiar daca acei oameni se fac ca nu te stiu sau ca nu isi aduc aminte eu simt ca pot face acest lucru.
Te-ai jucat cu focul si ai râs ca ai scapat. 
Eu nu iti spun cum ma simt si cum m-am simtit, pentru ca nu e cazul si nu e nevoie. Ai stiut si ai vazut. 
Acum lumea e altfel. Altfel in ochii mei, altfel pentru multi.
Frica nu mai tine vorbele nerostite, ochii holbati si mintea goala.
La cat de opusi suntem ne vom vedea cumva in fata unui adevar.
Sa te vad. Ai curaj?

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info