Cum ati petrecut sarbatorile?

Stiu, e o perioada grea prin care trece Romania cu tot felul de proteste insa uite ca ma trezesc si eu sa intreb de sarbatori.
Daca le-a simtit cineva, daca le-a trait si daca a gasit ceva intr-un lemn. 
Nu vreau sa fiu sarcastica dar uite ca s-au gasit in dezinfectanti.
Cunosc foarte multe persoane care s-au luptat cu tot felul de probleme de boli intraspitalicesti, asa cum le numeau ca de dupa visini.
Problema spitalelor e una veche si de demult. Inca din 1990 dar a trebuit sa platim si sa patimim mult.
Sarbatorile pentru mine nu au fost asa cum ar trebui si cat as fi vrut sa fiu mai luminoasa si bucuroasa.
Poate e asa felul meu mai adumbrit, mai pricinos. Gasesc in toate cate ceva.
Dar, dupa cum vad ca merg lucrurile nu sunt numai eu contaminata. Vad ca o tara intreaga fierbe.
Si atunci draga prietena, de ce ma intrebi cum ma simt? Sau daca am patit ceva cand te caut in saptamana luminata sa te salut crestineste?
Parca m-ai fi si ajutat cu ceva vreodata. 
Daca te-as fi sunat in miez de noapte sau la ore nepotrivite as fi inteles sa intrebi daca s-a intamplat ceva, ca si cum Doamne, dar de ce ai sunat? S-a intamplat ceva?
In fine sa vedem cu decurg lucrurile si cum vede lumea viata socio-economica de acum.
Ca pana acum au tacut chitic. 
Unii poate stiu de ce am spus si de sarbatori si de o anume problema.


Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info