Content, imagini sau videouri live pe facebook?

In ultimul timp facebook a luat foc pe temele fierbinti ale lunii iunie ce au stat sub semnul alegerilor locale, meciurilor de fotbal, scandalurile de dupa si bineinteles ca Brexit.
Fiecare a comentat in felul lui. Unii pertinent, altii mai putin.
In schimb toata lumea a stat atintita pe niste rezultate, pe exit poll-uri, scoruri ceva de genul acesta.
Chiar daca unii sunt dintr-o alta nisa si-au facut reclama la blog sau a unei postari e foarte putin probabil sa fii fost in atentie, si daca ai fost, ai fost doar pentru prieteni care de obicei iti dau un like si atat.
E mai greu in momentele culminante ale unor problematici sociale ca tu sa poti sa ai vizualizari la o postare suta la suta sau sa mai fii si share-uit. Eu unora le-am spus dar nu au prea inteles. 
Adica nu puteam sa citesc poezie sau sa fiu atenta la niste evenimente culturale poate chiar de un real interes sau sa citesc un blog fie el cat de inspirat si bine "croit" cand a avut loc un moment istoric pentru UE.
Ori trebuie sa revii in "lumina" cu postul sau gasesti alte variante de expunere, ori asta e.
Depinde si oamenii ce au in lista, pe cine urmaresc si ce preferinte au.
Daca esti abonat la pagini importante din afara tarii si vezi videouri live de la Cannes sau de la evenimente importante e cam greu sa te mai citeasca cineva. Recunosc ca si eu am avut tendinta sa postez ceva dar mi-am dat seama ca nu era momentul. 
De fapt, chiar iti trebuie curaj sau sa scrii ceva de folos comunitatii in astfel de momente, asa incat postarea ta sa fie vizualizata.
Acest fenomen de live a inceput sa ia amploare, ceea ce te face sa reduci timpul de citit, vezi, auzi si crezi ca si tu participi in mod real la evenimentul respectiv. Dupa care dai scroll sa vezi ce s-a mai postat, insa tot pe temele actuale ale saptamanii.
Am vazut si pe pagina revistei Vogue si Paris Match ceva de genul acesta de facebook live si se raspandeste tot mai mult. Adica la inceperea campionatului i-am vazut pe legendarii Pelle si Maradonna.
Chiar unii bloggeri de la noi incearca astfel de videouri. E greu sa il realizezi chiar daca ai la indemana tehnica. Si spun asta ca totusi realizarea acestora presupune o varietate de aspecte.
O noutate este ca am gasit un site foarte bun Pagina de media care are un canal online si de video live.
Asa l-am vazut pe Smiley cu o foarte buna prezenta si un interviu extraordinar si am vizionat si altele la fel de bune.
Ma voi uita si la editiile urmatoare deoarece sunt altfel decat cele de la TV si nu cred ca vom mai vedea asemenea interviuri la televiziuni. Cel putin in viitorul apropiat.
Ce pareri aveti?

2 comentarii:

Diana spunea...

Am observat ca s-au inmultit notificarile de genul "cutarica e live". :) Sa fie sanatos, ca nu am timp sa urmaresc in timp real. Prefer sa citesc ce se posteaza si, eventual, mai apoi revin la video, cand am timp, si le urmaresc pe rand sau pe sarite, depinde. :)

Personale spunea...

ce bine imi pare ca mi-ai scris parerea ta. conteaza foarte mult. mersi

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info