Cosmetice romanesti Bio

As vrea sa va zic in aceste zile de sarbatori traditionale campenesti si despre produse Bio romanesti. 
Insa stiti si voi ca produsele cosmetice romanesti sunt bune si de incredere.
Incepand de la sapunuri naturale, creme Bio sau masti exfoliante, uleiuri cosmetice, deodorante tot Bio sau chiar parfumuri. Parfumurile sunt create dupa metode stravechi si sunt foarte interesante. Imi aduc aminte de parfumurile pe care le citeam in cartile cu contese ale lui Dumas.
Exista si produse pentru copii, pe care parintii le folosesc tocmai ca nu sunt atat de agresive.
Sapunurile nu sunt atat de acide fata de cele din comert fiind mai blande pentru piele, catifeland-o. Cele de gen nu se topesc, pastrandu-si consistenta si proprietatile. 
Imi place sa cred ca vom intra si pe pietele internationale unde de atatea ori am avut succes la scena deschisa cu multe produse si asta am dovedit-o mereu in mai multe domenii.
Avem oameni de valoare, avem oameni care stiu si cunosc foarte bine anumite domenii iar brandurile trebuie sustinute.
Am niste discutii asa interesante cu amicele la un cappuccino numai despre tot ce a aparut nou. Asa ca am si  eu ocazia de a le impartasi ce am mai auzit, vazut si testat.
Facem o echipa buna zici ca suntem la o intalnire de cercetare de piata.
Am mai gasit ceva interesant la aceste produse bio si anume ca exista ape florale pentru demachierea tenului, facandu-l sa arate in mod natural si redandu-i o hidratare in plus. Sunt absolut adorabile cu diferite izuri, de menta, lavanda si bineinteles de trandafiri.
Va mai aduceti aminte de bunicile care faceau apa de trandafiri in casa? Bine, anumite generatii au prins asta si chiar eu eram copil si am doar amintiri vagi. Dar, stiu ca a incercat si mama sa faca o reteta din amintire. Numai anumiti trandafiri sunt alesi.
Cosmetice naturale - V for Verde
Deci pentru cei care lucreaza in domeniul Bio nu e atat de simplu si exista o sumedenie de procese si manevre pana la produsul final care isi merita pretul.
Eu folosesc fara ezitare produse Bio romanesti, bineinteles. Nu au nici o contraindicatie. 
Bine, asta nu inseamna ca le poti si manca. Asta aducandu-mi aminte de etichetele unor produse din strainatate care dau tot felul de indicatie pentru produse. Ceva de genul "a nu se ingera" sau "a nu se pulveriza sprayul in ochi". Daca se intampla asta sa va prezentati medicului.
Da, va dati seama acum, poate au fost precedente ca nu degeaba ar fi scris asta.
Produsele sunt folosite si destinate strict pentru folosinta acestora. Cititi si eticheta.
Pentru sezonul de vara dupa plaja puteti aplica o crema pe baza de aloe vera, planta cunoscuta pentru calitatea de hidratare si catifelare a pielii.
In final defilam in aceasta vara cu produsele romanesti de buna calitate si cu efervescenta sezonului estival.
Voi ce parere aveti despre produsele Bio romanesti?
Mi-ar placea sa imi lasati semn sa vedem ce ati vazut bun in produsele noastre, avand la baza traditii stravechi din bunici.
Sa aveti o vara frumoasa.



Un comentariu:

Atena spunea...

Cosmeticele bio sunt de preferat in mod evident, pentru ca nu au toate acele adaosuri chimice care ne fac atat de rau. O mentiune, daca e cu adevarat natural produsul trebuie tinut in frigider.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info