Eu sunt 12

Urmarind cu mare interes si emotie meciul de aseara cu francezii mi-am dat seama ca fotbalistii romani au avut o misiune extrem de grea mai ales sub presiunea mesajelor fanilor romani din tara si faptul ca nu au vrut sa dezamageasca ceea ce nu s-a intamplat.
Bravo echipei de fotbal a Romanaiei, bravo Tatarusanu. Nu a fost usor.
Este greu sa intri intr-o deschidere de campionat si sa joci si cu tara gazda.
Imi amintesc de fostele campioantele, nu stiu daca cei tineri isi aduc aminte, dar atunci nu stiu cum picau bilele alea, probabil ca la loto cu contor, ca picam in grupa cu cele mai tari echipe. Era o grozavie sa pici in grupa cu, de exemplu, Brazilia deseori campioana mondiala, despre ce vorbim.

Intotdeauna am luptat.
De-a lungul timpului urmaream in sport la tv orice era reprezentanta a Romaniei. Mereu faultati, mereu penalizati.
De exemplu, la gimnastica cand participam in America, sincer nu mai stiu date exacte, poate doar daca as face cautari pe google dar nu asta e problema, ci faptul ca participantele la gimnastica intrate in concurs erau tot de o coincidenta uimitoare. Inaintea romancelor intrau in competitie americancele care erau favorite si cu o sala care era in urale si in extaz iar participanta in cauza lua nota cea mai mare din competie de pana atunci.
Dupa acea exaltare si un scor mare al reprezentantei americane intra o romanca. Tot respectul, nici nu am cuvinte sa intri dupa nota aceea mare si tu sa intri la sol sau la barna si sa stii ca te-ai pregatit atat si pentru un rezultat bun. Si reuseau. Dar este un moment psihologic extraordinar. Este aproape demolator.
Asa, si la fotbal ca sa revin in actualul situatiei.
Sa intri in deschiderea campionatului, sa joci cu o echipa favorita si pariata e la fel de greu.
Am vazut ceva remarci pe canalul Digi care m-au dezamagit ceva de genul echipa Romaniei invinsa, a pierdut, etc. Pacat
Bravo Romania!
Felicitari echipei Frantei.
Vom juca cu Elvetia peste patru zile. Ma mir ca nu vom juca cu Germania :)
Multumiri incurajarilor pe facebook venite din Georgia si din alte tari. Va multumim

Un comentariu:

coco spunea...

Hai Româniaaa!!!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info