Ma belle amie

Draga mea prietena voiam sa iti spun demult ceva, insa m-a retinut o anumita distanta a ta fata de mine. Si totusi ma simt vinovata ca n-am reusit sa iti spun si voi fi ambigua ca de obicei pentru ca tot nu o sa ma crezi.
Desi a trecut atata timp tu inca mai crezi si e de-a dreptul incredibil. Incredibila credulitatea. Prietenii buni isi spun unii altora lucruri bune insa multe dintre ele nu au vrut sa ma tina aproape. Tot eu eram dusmanul. De data aceasta cu toate ca a trecut atata timp cred ca v-ati dat seama celor care v-ati dezis.
Oamenii se joaca cu destinele altora si asta vreau sa spun multora, ca de-a dreptul unii se tavalesc pe jos de ras si tot ce am vazut si am auzit nu am fost in stare sa le spun pentru ca ele considerau ca am eu vreun motiv abscons.
Viata nu e fair play. Nici cu mine nu a fost si m-am tot tanguit si nu mi-a fost ok, intr-un fel, insa am fost pusa la un colt de la care am putut privi de sus situatiile si mi-am dat seama in ce lume traim.
E utopic ca a dori sa spui un adevar de fapt te trezesti cu un neadevar si de-a dreptul cu un intreg circuit de intrigi si invinuiri. Probabil ca si voi voiam dovezi concrete, nu doar vorbe. Unii spuneau ca sunt si eu proasta si radeau. Dar, in cine sa mai ai incredere? 
Insa, dupa atata timp cand ne dam seama ca manifestarile oamenilor sunt diverse, strategice si bine punctate nu mai putem discuta decat sa vedem cu ochii nostri larg deschisi. 
Nu poti sa cuprinzi lumea si nu poti sa o schimbi.
Daca voi ati plecat zicandu-mi "eu ma descurc si singura", "fiecare pe cont propriu"  a fost sa vad ceea ce voi nu ati vazut, fiind orbite si dornice de concurenta si de-a dreptul extraterestre.
Pana la urma tot m-am invartit in jurul cozii, dar stiti ce vreau sa spun.
Prietenii care va indruma, prietenii pe care ii aveti  si va tin pe loc intr-o anumita lume cu alte standarde, care nu sunt decat vorbe pe care mintea asta a noastra fir-ar sa fie ne joaca feste si pana la urma ne face sa le credem. 
Noi dorim sa credem, insa ceea ce e in jur nu e asa si ati vazut si voi.
Tot vanitoase rameneti desi ati avut probabil mai multe dovezi decat mine, daca tot a venit ceasul sinceritatii.
Insa oricum stiu ca nu ne vom reintalni vreodata si nici alura de monalisa trista nu mai vreau sa o vad ca ma apuca dracii 
Restul e can-can mon chere.





Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info