Oare ar trebui sa fim atenti si ce citim?

Nu vreau sa emit judecati pe care nu sunt in masura sa le fac. Insa privind in jurul meu printre mai multi oameni care incep, si nu acest lucru e de condamnat, sa citeasca diferite carti asa-zis inspirationale, dar care totodata acestea emit judecati cum sa gandesti si ce sa faci.
Chiar daca in unele cazuri te regasesti nu inseamna ca acea carte este cheia tuturor problemelor, a starii de bine si a starii de fapt.
Uneori te pot tine pe loc, deoarece exista clar niste diferente intre societati, mai ales cele de peste Ocean.
Nu se potrivesc.

Am citit si eu si pot spune ca pe moment au fost de folos dar nu sa fie un ghid forever.
Pentru ca realitatea e ceea ce se intampla in jurul tau, iar daca noi incepem sa gandim pe pozitii de unde magnetice facatoare de bine usor ne indepartam de realitate. 
Mai merge sa pacalim si realitatea mai ales cand e una greu de suportat, insa am vazut foarte multe persoane cu un adevarat potential, invatate si chiar au un talent si se chinuie interior cu tot felul de emiteri de notiuni amestecand cultura asiatica cu cea nord-americana, cultura raw si tot felul de esente miraculoase.
Eu vreau sa cred in esenta vietii adevarate cu ceea ce e in jur si impreajma. Ma uit si in afara pentru a face o deosebire, o diferenta. Dar, daca le amesteci. Acum esti aici, dupa esti acolo.
Never mind, nu stiu daca intelegeti ce vreau sa zic

Un comentariu:

coco spunea...

toate informatiile au un scop, zic eu...trebuie doar sa filtram noi!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info