Cu prietenele in vizita

Serile de vara sunt magice, mai ales in zonele urbane unde forfota de la terase te imbie sa te racoresti si sa stai la palavre cu prietenii, sa bei o limonada, o bere rece si sa iei o gustare. 
Prietenele mele "fashioniste" cum le mai alint eu, si cu care avem intalniri dese prin oras sunt foarte informate cu tot ce misca nu numai in domeniul fashion, dar si in materie de localuri, evenimente sau de mediul online.
Unele dintre ele au devenit sotii si mame si experimenteaza arta culinara. Si ce ar merge mai bine dupa un meniu bine ales, decat un desert delicios?
In momentul in care primesti o invitatie de a le pasi pragul stiind ca ai de-a face cu niste experte in arta culinara pe care tot o experimenteaza, pentru a depasi momentul nu iti mai ramane decat sa faci o comanda prajituri.
Este atat de simplu incat ar fi foarte frumos sa te pregatesti cu ceva sofisticat, dulce si atragator si din care s-ar putea inspira si ele.
Asa, zic eu, ca mi-e mai simplu sa fac acest pas, pentru ca ar trebui sa recunoastem momentele critice in care te straduiesti sa prepari tu ceva si taman atunci nu iti iese?
M-am lovit foarte de mult de Legea lui Murphy, ca sa mai fac lucrul acesta.
Asa odata pregatita de vizita pentru ca iti sunt prietene si le cunosti gusturile, preferintele sau ce ar putea sa le uimeasca nu mai esti asa angoasat.
Cu un ambalaj frumos care face cat o mie de cuvinte de intampinare.
In alte dati am fost impreuna si cu alte fete in vizita si am stat la taclale rontaind si savurand cate ceva bun si dulce.
Seratele noastre literare aveau o anumita miza de a ne reuni si de a ne simti bine, ascultand cu atentie textele in care ne regaseam mai mult sau mai putin mai si ne dadeau tonul nostalgiilor din copilarie. Pe langa aceasta noi savuram copios din prajituri asortate, saratele si pateuri dupa cateva aperitive. A, si am uitat si de sticla de vin rosu din care ne-am imbiat cuvintele :)
De asemenea, nu as putea spune ca nu vorbim si de stil de viata sau chiar de miscare. Ci din contra pe langa alte discutii sunt aduse in context si acestea. Insa stim ca totul e cu masura si sunt indeajuns de preocupate si angrenate in tot felul de activitati incat sa aiba probleme.
De multe ori ne aducem aminte de gustul dulciurilor din copilarie, cum imparteam prajitura cu sora sau cu colegii. Cum bunicile faceau prajituri si mai reuseam sa sterpelim cate una in plus.
Dragile sotii si mame stiu ca o masa copioasa si cu un desert pe masura reusesc sa tina o familie aproape.
Asa, ca stati impreuna si fiti aproape.

The best cookies in the world https://en.wikipedia.org/wiki/Girl_Scout_Cookies

Niciun comentariu:

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info