Miercurea fara cuvinte

Asa cum ne-am invatat de multi ani fiecare zi de miercuri este fara cuvinte.
Insa imi permit cateva adaugiri deoarece Calin Hera ne-a facut o anumita provocare astazi.
Tema care pentru mine este un miracol in Romania am ales o sursa din blogul Din Delta Dunarii in care sunt prezentate coloniile de cai salbatici din Padurea Letea. Puteti accesa si blogul pentru frumoasa prezentare bine documentata.
Happy MFC

Sursa: http://dindeltadunarii.blogspot.ro/2015/10/caii-salbatici-din-delta-dunarii.html

8 comentarii:

Calin spunea...

Cei cai frumoși, ce adevărați!
Happy WW!

Suzana Miu spunea...

Ce frumoasa herghelie! Mi-ar placea tare mult sa vad asa ceva pe viu!
Happy WW, Anca!

Diana spunea...

O minune - as zice :) - realizata de un grup de oameni. :)
Happy WW!

Personale spunea...

Calin H si eu am fost de-a dreptul incantata sa gasesc oameni care sa faca un minidocumentar pe aceasta tema.
E o adevarata minune si avem multe asemenea locuri in tara
Ma bucur sa impartasesc cu voi la MFC

Personale spunea...

Suzana M - demult imi doresc sa vad si eu macar Delta Dunarii si multe altele.
Poate in timp.
Multumesc

Personale spunea...

Diana - cu adevarat o minune a naturii

Laura spunea...

Nu am fost nicodata acolo, desi sunt din zona. O trec pe lista de prioritati!

Ileana Carmen spunea...

Am si eu fotografii pe blog cu Delta Dunarii si Padurea Letea. Un loc deosebit. O saptamana frumoasa iti doresc.

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info