Nu ne mai facem bine

Dupa cum vad lucrurile in jurul meu si nu traiesc intr-un palat de clestar imi dau seama ca ne meritam soarta natiei si nu avem de ce sa ne plangem
Asta observ zi de zi in autobuz, la policlinica, pe strada, cum se prezinta oamenii, cum se imbraca si se comporta.
Pai nu ne mai facem bine deloc. Si poate chiar nu s-a dorit.
Scandal in fiecare zi in autobuz din te miri ce. Oameni la o varsta venerabila care ar fi trebuit sa aiba o decenta injura de mama focului si ar sari imediat sa foloseasca si forta fizica.
Vad la policlinici cum oamenii in varsta vor sa fenteze ora de programare mergand pe aceleasi tertipuri mizerabile ce a caracterizat poporul ca au doar o reteta, care bineinteles se lasa pana la urma tot cu o consultatie si trebuie sa valideze cardul iar restul toate procedurile care ingreuneaza procesul unui act medical, iar celorlalti le trece si randul asudand pe la usi.
Unul mai deschide o usa ii flutura doctorului cu mana ca sa il aiba in evidenta sa il cheme mai repede.
Acesti oameni au copii la randul lor si au scos hotii de astazi, care procedeaza la fel in diferite institutii.
Deci nici nu am vreo speranta ca ne vom vindeca de reminescente.
Copiii sunt indrumati tot acolo unde trebuie si pusi de cine trebuie, ca fac fata sau nu. Dar pe premisa "lasa ca invata cu timpul" 
A inceput sa imi fie rusine mie asa vazandu-ne pe noi asa cum suntem si avem pretentii de europeni si culmea sa te miri ca islandezii stiu sa aplaude si sa isi primeasca invingatorii intr-un mod civilizat.
Pe unde ne ducem reusim sa ne facem de ras. Se intampla si lucruri bune cu olimpici, cu sportivi mentionati intr-o mica rubrica si pa si la revedere.
Era o vorba "ura si la gara" acum "ura si ia-ti zborul" prin alte parti ca pe aici nu mai e de trait.
Si cam atat.
Poate ce am sa imi reprosez mie si nu altora a fost faptul ca in momentele acelea de cateva zile de libertate si euforie am crezut ca va veni democratia, pe care am tot sperat sa o simt in douazeci de ani. Altii spuneau da cu tarie, ca ei cred, dar nu era asa in sinea lor, stiau foarte bine cum sta treaba si s-au pliat nemaipomenit. Insa eu in naivitatea mea chiar am crezut. Si asta este chiar penibil ma face sa imi pun la indoiala capacitatea mea de a vedea lucrurile in profunzime.

2 comentarii:

coco spunea...

chiar nu ne mai facem!!!

Personale spunea...

da si eu sunt convinsa
si nu ma asteptam ca totusi sa iti vina surprize dupa surprize, de la zi la zi, in ceea ce privesc numirile si tot felul de decizii.
l-am vazut si pe neamtul de la nationala....
hai, veniti ca mai asteptam
noi oricum, nu ca n-am avea oameni, nu li se da voie.
in tara lor oamenii nu mai au drepturi

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info