In cazul in care ai pierdut trenul

Draga mea, Ellehoneure ce ma bucur cand te-am vazut pe acelasi peron in momentul in care am pierdut trenul din gara. La inceput te uram si purtam o invidie asupra ta, desi nu te-am vazut de foarte multe ori 'face a face'.
Acum nu vreau sa crezi ca simt compasiune sau empatie e chiar mai mult de atat, simpatie.
Trenul acela nici nu stiu prea bine unde ducea si cred ca nici tu.
Mi-au  placut foarte mult fotografiile tale din vacanta, bine ca ai ajuns cu altceva decat cu trenul ala Regio in regim de Personal.
Cred ca deraiam mult de pe sine. Calea dreapta e cea mai scurta.
Ma tot gandeam eu ce cautam prin alte locuri, desi, asa, pareau foarte tentante. Dar era exact ca o dependenta de tigari. Oricum nu mai suntem noi pe vremea hipiotilor, desi unii se dau in vant inca dupa asa ceva.
Eu am rezervat loc in alta parte si, zau, parca a fost altfel.
Nu stiu cum sa fi fost vacanta ta din aceasta vara, insa sper ca deosebita.
Stii, nici asa batute de soarta nu suntem.
Eu am observat la tine calitati care iti pot crea oportunitati. Esti desteapta (Desi in unele momente nu, ca si mine de altfel :) Mea culpa) esti ambitioasa ca sa mai cari bagaje in spate si sa le urci in tren. In trenuri care nu te duc niciunde, in trenuri in care poti sa fii aruncat de pe scari sau pusa la vagonul de bagaje sau cum i se mai spune de posta (iarta-mi confuzia ce o poate aduce termenul)
sursa foto: dreamstime
Tu poti urca pe scara valorilor cu succes. Eu daca as vedea succesul tau, ar fi ca si cum l-as vedea pe al meu.
Si stii? Plusul tau este ca ai un automobil si poti lua pe oricine in el fara sa faci tu rezervari la trenuri care nu opresc in toate garile.
Erai pe lista ca si mine :) 
Erai in alta gara. Insa a trecut trenul in mare viteza si i-am vazut pe altii facand semn cu mana.
Impiegatul nu stiu de cate ori fluiera in gara. Dar, sa fie al naibii de nu fluiera de aude toata gara.
Sper ca ai avut o vacanta frumoasa, pentru ca eu am avut.
Si sa nu fii niciodata suparata pe mine, dar nici pe tine.
Cu drag


Un comentariu:

coco spunea...

da, calea dreapta este cea mai scurta, si eu cred!

Top 25

Top25.ro

Directorul meu info